Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Písecko)
HANUS, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá faktory, které pozitivně i negativně ovlivňují spokojenost návštěvníků Písecka. V teoretické části jsou definovány odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. Analytická část zkoumá současnou spokojenost návštěvníků a současnou nabídku destinace. Výsledky a doporučení jsou diskutovány v závěrečné části bakalářské práce. Cílem je navrhnout opatření, která zvýší spokojenost návštěvníků.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko)
KOUBOVÁ, Andrea
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak návštěvníci vnímají kvantitu a kvalitu primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě toho je možné sestavit návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách. Případová studie je uskutečněna formou dotazování návštěvníků ve vybraných obcích Českobudějovicka. Toto dotazníkové šetření je poté zpracováno a vyhodnoceno. Následně je také porovnáno s hloubkovými rozhovory s odborníky v oboru cestovního ruchu. V další části jsou vyhodnoceny hypotézy. Na základě výsledků dotazníkového šetření je navržen koncept, který řeší dopravní infrastrukturu ve městě České Budějovice. Dále je navržena podpora podnikatelských subjektů působících v cestovním ruchu, vedoucí k prodloužení délky doby pobytu návštěvníka na Českobudějovicku. Díky tomu je možné podpořit cestovní ruch v destinaci a zvýšit celkovou spokojenost přijíždějících návštěvníků.
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
PSOTOVÁ, Věra
Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Lednicko-Valtický areál jako destinace na trhu cestovního ruchu
POLENDOVÁ, Michaela
Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.